Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

Καλά να πάθουμε...


Κλαίτε που χάνουμε τα δικαιώματά μας;
Φοβάστε που καταλύεται η δημοκρατία μας;
Τρέμετε που θα πεινάσουμε;

Εγώ λέω καλά να πάθουμε.

Τόσες δεκαετίες η ευημερία μας, τα δικαιώματά μας και οι δημοκρατίες μας βασίστηκαν πάνω στην εκμετάλλευση του υπόλοιπου πλανήτη.
Έκλαψε κανένας σας;
Διαμαρτυρηθήκατε;
Συμπονέσατε;
ΌΧΙ.
Λοιπόν, Καλά να πάθουμε.
Ήρθε η ώρα να ζήσετε και σείς στην άλλη πλευρά του καπιταλισμού.
Όχι εγώ αγαπούλες, εγώ θα ψοφήσω σε καμιά φυλακή ή στο δρόμο διεκδικώντας τη ζωή μου και τη ζωή
όλων των ανθρώπων της γης.
Εσείς όμως ξέρω πολύ καλά τι θα κάνετε.
Θα προσπαθήσετε να ζήσετε μέσα στα σκατά!
Καλή σκατοζωή λοιπόν.
Επίσης φασίστες και ρατσιστές δείτε εδώ ένα βίντεο
γιατί έρχονται μετανάστες στις χώρες μας.

Ας αναζητούσατε δικαιοσύνη, ισότητα και ελευθερία
για όλους τους ανθρώπους της γης,
ώστε να μπορούσαν να μείνουν στις χώρες τους
αυτοί που τόσους αιώνες εκμεταλλευόμαστε
και  δολοφονούμε εμείς οι δυτικοί.
Που αντί να τους ανοίξετε τις αγκαλιές σας θρασύδειλα ασπόνδυλα
τους χτυπάτε και τους μαχαιρώνετε πισώπλατα.
   
                                                                    morfeas

2 σχόλια:

  1. Πες τα φίλε μου! :) Ελπίζω να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισε τελειως σωστος και η μουσική αψογη φιλε...και εγω Eloy ακουω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή