Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Κάποιες Αμαρτίες μου..

Η Γέννηση ήταν η πρώτη μου αμαρτία: 
είμαι εδώ, με τη σιωπηρή  κραυγή μου

Η Ζωή ήταν η δεύτερη αμαρτία μου: 

απλά ζω,στον κύκλο με τις εποχές της γέννησης, 
τη ζωή, τα γηρατειά και το θάνατο


Η αγάπη ήταν η τρίτη μου αμαρτία: 
η πιο γλυκιά από τις αμαρτίες μου..

Η Αμφισβήτηση ήταν τέταρτη μου αμαρτία: 

εγείρει τις αμφιβολίες,
η Αμεση Δημοκρατία προϋποθέτει την αμφισβήτηση και βασίζεται 
στο σεβασμό της ελευθερίας 
και της αξιοπρέπειας του άλλου..

Η Εξέγερση ήταν πέμπτη αμαρτία μου: 

με τους δικούς μου κανόνες που αρνούνται να υπακούσουν..

Η Αλαζονεία ήταν η έκτη αμαρτία μου:

κι αυτή στη λίστα μου με τις αμαρτίες..
να πιστεύω ότι έμαθα, στην ομίχλη της ζωής ...

Θα εξακολουθώ να έχω πολλές αμαρτίες,

ελπίζοντας στη λύτρωση πριν από την κλήση του θανάτου...

Ο θάνατος θα είναι η τελευταία αμαρτία μου:

απλά αφήστε τη ζωή μου στο σκοτάδι και στη λήθη




9 σχόλια:

  1. :)))) Αν εξαιρέσω την Αλαζονεία όλα τα υπόλοιπα τα βρίσκω υπέροχα! Μα τόσο υπέροχα!! Πάντα τα γραπτά σου είναι υπέροχα. Να τα μαζέψεις και να τα στείλεις κάπου! Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω λόγια!
    όλοι ελπίζουμε...
    τι κάνουμε;
    Καλό μήνα φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ' όσα γράφεις μόνο την αλαζονεία θεωρώ "αμαρτία" και για να είμαι ειλικρινείς την θεωρώ ελάττωμα κι όχι αμαρτία.... Πιστεύω ότι αν αγαπήσουμε τα ελαττώματά μας, αποδεχόμαστε τον εαυτό μας ως έχει. Τι κι αν τα ελαττώματά μας, μας οδεύουν σε λάθος δρόμους, ακόμα κι έτσι, στη ζωή ήρθαμε για να μάθουμε και να γίνουμε καλύτεροι! Ένα παιχνίδι είναι η ζωή! Ακόμα κι αν δεν ξέρεις να παίζεις, θα μάθεις!
    Καλό μήνα να έχει & καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η αγαπη δεν ειναι αμαρτια φιλε μου, εγω εκει στεκομαι.. την καλησπερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό κι αυτό! συγκινητικό...
    Με τους κανόνες που αρνούνται να υπακούσουν!!!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου, δεν θα άλλαζα την παραμικρή σου λέξη!
    Νομίζω πως το κείμενό σου είναι εκπληκτικό από την αρχή μέχρι το τέλος...
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζήτω οι αμαρτίες!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι η εξομολόγησή τους ίσως η λύτρωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή