Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 2015

Εκπτωτος άγγελος











Κάθε νέα αρχή
   έρχεται από κάποιο απαρχές τέλος. 
       Κάθε φορά που θα με σκοτώσει, 
           έχω γεννηθεί ξανά. 


Είμαι η δύναμη του σύμπαντος, 

    και η ευθραυστότητα της ζωής. 
        Είμαι πνοή που δίνει μορφή, 
            και η σκέψη που δίνει ουσία. 

Είμαι η ομορφιά της αιώνιας αγάπης, 

    και η ασχήμια του  μίσους. 
        Είμαι η θεότητα της γέννησης, 
            και η αποστροφή του θανάτου. 

Είμαι το σκοτάδι της νύχτας 

    και το φως της ημέρας
        Είμαι η ενσάρκωση της ευχαρίστησης, 
            και η φινέτσα του πόνου.  

Είμαι το Α και το Ω.

    Είμαι ότι υπήρξε, 
        και όλα αυτά που θα είναι ποτέ.
         

Είμαι θεότητα 

Είμαι των Ασωμάτων φωνή.

Ενας έκπτωτος άγγελος

14 σχόλια:

  1. Αν και "έκπτωτος" η ιδιότητα του Αγγέλου, δεν θα χαθεί ποτέ!
    ;-)
    Ευτυχισμένο το νέο έτος, Μορφέα!
    Ό,τι καλύτερο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ιωάννα

      σ' εύχομαι κάθε ευτυχία

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μορφέα με υγεία!
    Το Βιβλίο της Κατερίνας που με ρώτησες είναι αληθινά γεγονότα, από τα πολλά ημερολόγια της μητέρας του συγγραφέα και όσα έζησε μαζί της.

    ΥΓ: Σου έχω πει ότι πορώνομαι με τις μουσικάρες που βάζεις στο music player??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έκανε εντύπωση και αν με έπαιρνε οικονομικά θα το αγόραζα να το διαβάσω,αν και δε διαβάζω τώρα,δε μπορώ να συγκεντρώσω τη σκέψη μου

      Ευχαριστώ Κατερίνα

      Διαγραφή
  3. Bem vindo em meu blog e em meu coração!
    Muito feliz em começar 2015 com tua presença em minha vida!
    Amo a Grécia e seu povo!
    Que nossa amizade seja eterna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ό,τι κι αν είσαι, εύχομαι το 2015 να είναι καλύτερο και ομορφότερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ!
      Να έχεις μια καλή και δημιουργική χρονια

      Διαγραφή
  5. Καλη Χρονια ""Morfea!!Με Υγεια Αγαπη Και Εμπνευση!!!Οτι Επιθυμεις Το Καλυτερο Να Σου Φερει Η Νεα Χρονια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με Εκτιμηση και Αγαπη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίο να λαβαίνεις αγάπη από μακριά!

      Διαγραφή