Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Στην Αναστασία..


Ο λόγος, η λογική μου, 
    ω, κι αυτό είναι τραγικό,
        όπως η λεπτή άμμος 
           που τρέχει μέσα από τα χέρια μου.

Ακούω το γέλιο σου με τον άνεμο.

    σε αυτή τη θυελλώδη νύχτα.

Έχω πάει σε όλο τον κόσμο 

    ζητώντας στο δρόμο μου κάτι..
        αλλά κανείς δεν μπορεί να μου πει
            που βρίσκεται, αν είναι πάνω, 
                κάτω ή απλά στο έδαφος.

Έχω ψάξει τους ωκεανούς,

    τα ποτάμια και τις θάλασσες
        αναζητώντας κάτι 
            που είναι τόσο ξεχωριστό.

Η αναζήτησή μου δεν ήταν μάταιη.

    Αν και ήμασταν άγνωστοι μέχρι τώρα.
        Είμαστε η επιλογή των αστεριών  
            και η συνωμοσία του σύμπαντος.            
                    
Ραντεβού στη νύχτα των ονείρων
    κάτω από φεγγαρόλουστο ουρανό,
        Διαταράσσοντας την ισορροπία του σύμπαντος       
            μέσα από ποταμούς συναισθημάτων!


             Τη γυναίκα που ήταν αιτία να βρω και πάλι το χαμόγελο μου


11 σχόλια:

  1. Mορφεα μου καλημερα! Ειναι εξαιρετικο! Ενθουσιαστηκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Moρφεα μολις διαβασα το σχολιο που μου αφησες. Να ξερεις οτι δεν καλυπτει φωτογραφιες το κοπι πειστ, μονο κειμενα. Που να στο στειλω; Το μαιλ σου;

      Διαγραφή
    2. themorfeas@gmail.com
      και τις οδηγίες σε παρακαλώ

      Σ'ευχαριστώ

      Διαγραφή
  2. Ω, τί όμορφο!!!
    Στην Αναστασία λοιπόν!!!
    Καλή συνέχεια, Μορφέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συμπεριφορά του θα κρίνει αν θα μείνει στη ΖΩΗ σού! Έχει να κανει με τη συμβουλή που μου ζητησες; αν ναι όπως σου είπα βλέποντας και κανοντας. Αλλωστε όπως σου είπα ΕΣΥ ξέρεις καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eιναι πραγματι πολυ γλυκο!!Φυσικα Χαιρομαι αν ειμαι η αιτια που γελας ξανα!!! Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ για τα ωραια λογια η καλυτερα ΚΑΙ για τα ωραια λογια ,,,,,,,,!!!!Να Εισαι Παντα Καλα Μορφεα,,,,!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πότε εκδίδεις το συλλογή σου είπες;;;;
    Το μαλλί δεν παίζεται έτσι; Χρόνια πάω στο κομμωτήριο για να πετύχω την απόχρωση!
    Αντε καλή ψήφο σήμερα ε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή