Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Απομεινάρια μιας φλεγόμενης καρδιάς













Δεν είναι το πάθος που καλεί τη νύχτα
Δεν είναι το αστραφτερό των χρωμάτων
ή το κερί που τρεμοπαίζει.
Δεν είναι ο θόρυβος
που ήδη ξύπνησε τη νύχτα

Δεν είναι το χρώμα του σμάλτου
υπό το φως των κεριών
Δεν είναι μέθη η έκσταση
αυτό που νιώθω μέσα μου,
και που με κυνηγά την νύχτα. 

Δεν είναι το σμάλτο,

μα κι ούτε η λάμψη κεριών
που το πρωινό γκρίζο την έδιωξε μακρυά

Μια φορά αν το νιώσεις..

παραμένει βαθιά μέσα στο αίμα.
και υπάρχει μόνο επειδή υπάρχεις εσύ.

Απομεινάρια μιας φλεγόμενης καρδιάς.

Άγρια λαξευμένη,από αναμνήσεις
που στοιχειώνουν τις πιο σκοτεινές νύχτες,
που την έσβησαν ατυχή γεγονότα,
και που της δόθηκε πνοή από ανάγκη.

Που η  ζωή της εύκολα έρρεε από τις φλέβες,

πάνω σε σάρκα από βάναυσα χέρια…                            
Τα δικά μου χέρια..

Δεν είμαι παρά στάχτη.
Απομεινάρια μιας φλεγόμενης καρδιάς,
που την έσβησε ο "Κομιστής της Βροχής"

Είμαι απλά μια χλωμή σκιά
που στοιχειώνει έναν ασήμαντο πλέον κόσμο
ki έναν ήλιο που δεν θα ανατείλει ξανά.
Ο χρόνος κυλά τόσο αργά.

Θα σταματήσει να ανατέλλει ο ήλιος;

Δε θα είμαι παρά μια πεταχτή ανάμνηση μόνο,
που θα εξαφανιστεί.. όπως η βραδινή ομίχλη
που χαϊδεύεται από τον πρωινό ήλιο.

Τα λόγια δεν θα έχουν πλέον σημασία.

 Ο κόσμος αλλάζει κάτω από τα πόδια μου

Οι θεωρίες ωχριούν μπροστά στο προφανές
Εμποροι ουσιών με κοιτάζουν
με δακρύβρεχτα μάτια
ξεχειλισμένα με προσδοκία..

Πρέπει να θρέψεις  αυτό το φάντασμα..

ώστε να ανακτήσει σάρκα
και την ελπίδα για καλύτερες μέρες
Ώστε να μοιραστούμε το βάρος της θλίψης

Αναζωπύρωσες αυτη τη φωτιά.

Τώρα είναι στα χέρια σου 
να ανάψει ή να σβήσει για πάντα.

Θα στέκεσαι ανάμεσα σε μένα και στην άβυσσο?












ΥΓ. Η καλύτερη σχέση είναι αυτή που όλοι
όταν μας βλέπουν έξω να αναρωτιούνται
αν είμαστε ζευγάρι η φίλοι!

                                      morfeas

15 σχόλια:

  1. ειναι υπεροχο σε ευχαριστο αγαπη μου....σε αγαπω παρα πολυ εισαι η ζωη μου ολη αρτεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη η ζωή μου είσαι εσύ
      είσαι το τέλος κι η αρχή
      χωρίς εσένα σκέφτομαι
      πως η ζωή μου δεν υπάρχει
      μόνο εσένα θέλω να’χει
      όλη η ζωή μου είσαι εσύ, ΜΟΝΑΧΑ ΕΣΥ

      Διαγραφή
    2. Όμως η ερώτηση δεν είναι ρητορική..

      Διαγραφή
    3. εισαι ολη η ζωη μου δεν πορο να σκευτο πως θα ειμαι χωρις εσενα αγαπη μου εισαι τα παντα για μενα σε αγαπω πολη

      Διαγραφή
    4. σε αγαπω πολυ ψυχη μου ξεχασα να γραψω ονομα αρτεμη

      Διαγραφή
  2. Σαν τα μάτια σου να προσέχεις εκείνη που άκουσε το δικό σου "δεν είσαι καλά" ενώ ποτέ δεν το είπες!
    Είναι πολύ σπουδαίο!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφα λόγια ψυχής!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο όπως πάντα και το καλύτερο όλων το φύλαξες για τον επίλογο!!! Το ζευγάρι πρέπει να μοιράζεται πάνω από όλα την ανθρωπιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο΄τι κι αν ειναι
    ας το βιωνουμε...
    μη και μας μενουν οι αποριες
    της δυναμης μας ...
    αναπαντητα σιωπηρες.

    καλημερολουλουδοπυρινουεδαφους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφο! το υ.γ ειναι μεγαλη αληθεια.
    καλη σου μερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου είναι γνώριμο αυτό το υ.γ σου, το είχα νιώσει κάποτε κι εγώ.. Η μουσική επένδυση με έβαλε ακόμα περισσότερο στο "κλίμα".. Την καλημέρα μου και να είσαι καλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Obrigada pela visita!!!!
    Gosto do teu blog e das músicas...esse piano é fabuloso!!!!
    Com admiração,desejo-te tudo de bom!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Obrigada pela visita!!!!
    Gosto do teu blog e das músicas...esse piano é fabuloso!!!!
    Com admiração,desejo-te tudo de bom!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πω;;; Τα είπες όλα εκπληκτικά, με τα λόγια στη φωτό να αποτυπώνουν τόσο καθαρά τη σχέση που πρέπει να επιδιώκουμε να έχουμε με τους ανθ΄ρωπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή