Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2015

Παγιδευμένος στο άπειρο

Έχω βαρεθεί κι ο κόσμος μου σιγά-σιγά καταρρέει
το μόνο που βλέπω είναι μια αντανάκλαση του
Είμαι η αύρα μιας χαμένης ψυχής,
δημιουργία μιας σκοτεινής φαντασίας

Σκιά ενός κλειστοφοβικού μυαλού
σε στοιχειωμένα  οράματα,                                  
δίνοντας μου αναμνήσεις, 
από ευτυχισμένες μέρες.

Ημουν ο φωτεινός ήλιος, 

τώρα παγωμένο φεγγάρι.
Η απομακρυσμένη κοιλάδα της ζωής μου 
ήταν στοιχειωμένη από απρόσωπες σκιές.
Πρόθυμα ένοχες.

Έχασα τα απομεινάρια της ξεγνοιασιάς μου 

συντετριμμένος στον κήπο της θλίψης 
παγιδευμένος στο άπειρο

Χλωμό το φως της ελπίδας

Τα μάτια μου δεν έχουν πια δάκρυα 
και το αίμα μου επιθυμεί να τρέξει ελεύθερο. 
Θρήνων κηδείας φτάνει στα αυτιά μου.
Ορατόριο απο μακρινές ηχώ

Σκλαβωμένος από τον εαυτό μου, 
στη φυλακή της ζωή μου 

Επιτρέψτε μου χορταριάσω 

τη γη με το αίμα μου,
να σβήνουν πάνω μου βροχές

Ως έκπτωτος άγγελος 

απελευθερώνω την ψυχή μου 
και στο τέλος τη μετάνοια μου.

Σώστε με από την αιτιοκρατία



14 σχόλια:

  1. Πολυ θλιψη,διακρινω και δεν μπορω να το καταλαβω,η μαλλον το καταλαβαινω γιατι κι εγω τρωω πολλες φορες τετοια φλας,οποτε προσπαθω να ζω το παρον,να βλεπω το μελλον με αισιοδοξια(οσο γινεται),και να μην ξεχναω το παρελθον ωστε να μην επαναλαβω ποτε μα ποτε τα λαθη του παρελθοντος,Καλη σου μερα & καλο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα φλας ηταν,φαντασου οτι μπηκα να γραψω κατι για την Αρτεμης..
      Σωστα τα λες!

      Διαγραφή
  2. στο χω ξαναπει φιλε μου! γραφεις μαγικα! συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ, θα σε σώσω: Απλώνω το χέρι μου! Πιάσε!
    Όντως, βρε Μορφέα μου... Πολύ σκότος στα λόγια σου αλλά ταυτόχρονα και τόση θέληση για λύτρωση!
    Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    (Ελπίζω ο προϊστάμενος να είναι ... η καλύτερη εκδοχή αυτού που είχες φανταστεί!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην αφηνεις να σε λυγίσει, τσακισε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Αριαδνη!

      Ενταξη ολα καλα ειναι (περιπου)

      Διαγραφή
  5. η σκλαβιά από τον ίδιο μας τον εαυτό είναι η μεγαλύτερη...
    υπέροχο πραγματικά...
    εκφράζεις πολλούς με αυτό σου το ποιήμα...
    καλημέρα

    υ.γ ελπίζω να μην έχεις θυμώσει μαζί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!
      Γιατι να εχω θυμωσει?

      Διαγραφή
    2. απλά άργησα να γράψω στην ανάρτηση που μου είχες ζητήσει...
      ξέχνα το...
      καλή συνεχεια

      Διαγραφή
  6. πολύ ομορφο... αλλά, δεν σου επιτρέπουμε!!! η ζωή είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ! καλά να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μοίρασμα τέτοιων σκέψεων και συναισθημάτων είναι λύτρωση! Κι ο λόγος σου υπέροχος!!!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ποίηση είναι λυτρωτική.
    Κι ένα είδος αυτοάμυνας!
    Τα γράφεις, αποφορτίζεσαι και...
    πας παρακάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή