Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2015

Να πληγώνομαι και να γλύφω το αίμα















Τα μάτια θολώνουν απ την θλίψη..
χάνουν την ζωντάνια τους ...

Αυτά τα μάτια που κάποτε γυάλιζαν 
τώρα μοιάζουν θαμπά..
ξεθωριασμενα..  

όλα ξεθωριάζουν στον χρόνο..
όλα έχουν ημερομηνία λήξης

Είναι κι  αυτή η ηλικία
που αργή να κλείσει τις πληγές 

Η ηλικια χάνεται ανάμεσα 

στο ζωηρό χρώμα του αίματος
Το μονο ζωηρό χρώμα πάνω μου

Η θλίψη  θα ξεθωριάσει
κλείνοντας την πληγη σου
που πλεον δεν θα αισθάνεσαι τα αγκαθια
και τοτε ο χρονος θα μικρύνει..

Να πληγωνομαι και να γλύφω το αιμα 

2 σχόλια:

  1. Είναι από τις φορές που τα λόγια σου δεν "σηκώνουν" σχολιασμό...
    Τόσο ζωντανές και τόσο δυνατές εικόνες...
    Καλό μήνα, Μορφέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πάλι πίσω φιλαράκι μου...πέρασα δύσκολα,μα είμαι ξανά πίσω..στάθηκα όρθια...μου λείψατε όλοι σας τόσο καιρό μα με είχε πάρει απο κάτω,δεν άνοιγα υπολογιστή..εδώ σε σένα ήρθα μόλις τώρα είδα ομορφιά γραφής που έχει πολλά χρώματα εκτός απο το κόκκινο που περιγράφεις...αυτα΄της ψυχής..την αγάπη μου και σέυχαριστώ που πέρασες να με ψάξεις όσο έλειπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή