Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

Είμαστε ακόμα μαζί











Στο λεπτομερέστερο επίπεδο της ύπαρξής μου,
είσαι ακόμα μαζί μου.

Εξακολουθούμε να βλεπουμε ο ένας τον άλλο,

σε αυτό το επίπεδο πέρα από τα μάτια.

Μιλάμε και γελάμε μαζι,

σε ένα μέρος πέρα από τις λέξεις.

Εξακολουθούμε να αγγιζουμε ο ένας τον άλλον,

σε επίπεδο πέραν αφής.

Μοιραζόμαστε χρόνο μαζί σε ένα μέρος,

όπου ο χρόνος έχει σταματήσει.

Είμαστε ακόμα μαζί,

σε ένα επίπεδο που ονομάζεται Αγάπη.

Αλλά εγώ κλαίω μόνος για σενα,

σε ένα μέρος που λέγεται πραγματικότητα..

Και έμεινα εκει να αιμορραγώ 

Ψυχικά, σωματικά και εσωτερικά.

Παγιδευμένος στο δικό μου μυαλό 

Nα ονειρεύομαι τα κόκκινα τα χείλη σου
Σε ένα απαγορευμένο όνειρο..
                                                              morfeas



















Θελω να ξέρεις οτι μου λείπεις..
Μου λειπεις και γράφω και παλι

6 σχόλια:

  1. Ακομη και πληγωμένος, εχεις τη δυναμη να εκφραζεσαι και να ξεσπάς!
    Εχε αισιοδοξία και υπομονή, θα λάβεις ό,τι αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε... ωραία τα γράφεις... εύχομαι όλη αυτή η αγάπη να βρει ανταπόκριση.. κάπου... !! καλόν μηνα! με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα κάθε φορά τα λόγια σου με ταξιδεύουν...
    Ελπίζω κι εύχομαι για το καλύτερο όνειρο, όχι απαγορευμένο, αλλά άκρως αληθινό για εσένα, Μορφέα μου!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. morfeas.. καλώς ώρισες και στο μπλογκ μου με την λογοτεχνία...
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρομαντικό σε ξαναβρίσκω Μορφέα και δημιουργικό! Επέστρεψα στην παρέα! Έκανα κι εγώ τις θεραπείες μου, τώρα έχω κι εγώ ψυχοθεραπεύτρια αμ πώς!!! Άντε καλό χειμώνα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφο σε αγαπάω παρά πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή