Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016

Σκεψεις κλαιουσες και ανυπερασπιστες


















Νυχτες οργιων σαν Τοιχογραφιες Πομπηιας
με φιληδονα βλεμματα ανδρεικελων.
Ληξιπροθεσμοι ανθρωποι..
Αυτόπτες μαρτυρες θανατογεννησεων..

Ραγιζουν οι πραγματικοτητες μεσα μου απο
οραματα αλλων κοσμων που με κατακλυζουν
απο ασυνορους ουρανους με αναποδραστες εναλλαγές

Οι εικόνες  έρχονται χωρίς σειρά 
αποκαλύπτοντάς μου τη δυσαρμονία της ζωής μου. 

Ευτυχία ,δυστυχια, χαρά, λύπη,
πόνος,γαλήνη, απογνωση 
και ξανά από την αρχή.
Η αγαπη για μια γυναίκα

Τα συναισθήματα κρύβονται από την παραφροσύνη μου. 
βαθιές σκέψεις και ιδέες
έχουν μπλοκαριστεί από τη σύγχυση. 
Δειλά, ντροπαλα απρόσεκτα συγκαλύπτονται 
από άγριες αξιώσεις και παράνοια. 

Λαβύρινθος οι σκέψεις και της Αριάδνης η κλωστή κομμένη
Σε ανωνυμα πληθη θα  χασω και αποψε τις σκεψεις μου
Χρονικη Ακινησια διερρηξε  εξΟρύσσοντας τις Σκεψεις μου
γραμμένες από διεστραμμένο συγγραφέα
με μηνυματα δυσαναγνωστα κατω απο κωδικες γραφής.

Μπορεί και κανένας να μην πιάσει 
το ακριβές σκεπτικό του συγγραφέα
που χαμογέλα με την οδύνη της απουσίας της
σε ενα Δωματιο γεματο απο καταθλιψη
να αιμορραγω Ψυχικά, σωματικά και εσωτερικά.
Παγιδευμένος στο δικό μου μυαλό

Με σκεψεις κλαιουσες και ανυπερασπιστες

Αυριο θα ειναι μια αλλη ιδια μερα..


εκ μερους του παραφρονα λογιου που κατοικει μεσα μου

6 σχόλια:

  1. Χαχαχα πες στον παράφρονα λόγιο πως του περισσεύει το ταλέντο! Μπράβο ρε Μορφέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρέα με τη μουσική σου απόλαυσα τις λέξεις..
    σε έναν χορό.. με μπροστάρη..χίλιες σκέψεις..

    καλό σου βράδυ Μορφέα!
    συνέχισε..να καταγράφεις..αναπνοές..
    μετράνε!

    καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η γραφή σου, ο τρόπος που εξωτερικεύεις τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου είναι μοναδικός! Αυτή η εναλλαγή εικόνων πάντα με αναφορά στα δικά σου "θέλω" και "νιώθω" έχουν πλεχτεί μοναδικά εδώ μέσα, Μορφέα μου! Εύγε!
    Το αύριο ίσως να είναι και ίδιο, ίσως όμως να επιφυλάσσει και καμιά έκπληξη! Ποτέ δεν ξέρεις!
    :-)
    *O παράφρων λόγιος εντός σου, είναι μεγάλο ταλέντο! Ακούς?!
    ;-)
    Καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καιρό είχαμε να τα πούμε Μορφέα...λάτρεψα το κείμενο αλλά και τον τίτλο..καλό απόγευμα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μορφέα καλησπέρα και καλό μήνα!
    Ήρθα να σου γράψω εδώ ότι μπορείς να γράψεις για την γειτονιά σου, δεν υπάρχει πρόβλημα, είχα βάλει μια ημερομηνία λήξης, έτσι τυπικά. Όταν είναι έτοιμη, γράψε μου ένα σχόλιο εκεί που μου έγραψες και σήμερα. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή